Blog



Beyond the banner

De term beyond the banner wordt gebruikt bij advertentievormen die geen gebruik gemaken van de meest gebruikte GIF, JPF en PNG banners.

Deze "beyond the banner" advertenties worden gebruikt om zogenaamde banner blindness te voorkomen.

Want de meeste banners zijn zo gewoon en herkenbaar dat gebruikers op internet ze min of meer automatisch negeren. Ze zien ze niet eens, laat staan dat ze er op één of andere wijze op reageren.

Verdere stappen na Beyond the banner


Meer over online promotie
meer over adverteren en advertentiemodellen
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing


Sleutelwoorden

gebruikers(23) reageren(33) banners(49) automatisch(54) banner(65) voorkomen(78) advertentiemodellen(111) term(115) meeste(162) zogenaamde(203) adverteren(268) advertenties(312) internet(485) internet:485;advertenties:312;adverteren:268;zogenaamde:203;meeste:162;term:115;advertentiemodellen:111;voorkomen:78;banner:65;automatisch:54;banners:49;reageren:33;gebruikers:23
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij