Blog



Deelname aan beurzen en tentoonstellingen

Deelname aan beurzen en tentoonstellingen is een dure maar interessante manier om uw producten te laten zien en mogelijk te verkopen.

Beursdeelname is interessant

Het moet al een hele bijzondere branche zijn waar u werkzaam in bent als er niet regelmatig ergens een beurs voor wordt georganiseerd.

Beurspubliek heeft zichzelf voorgeselecteerd

Een beurs is bijzonder handig om uw producten aan geÏnteresseerden te laten zien. Immers, het bezoek selecteert zich uit. Iemand die geen interesse heeft koopt het product eenvoudig niet en bezoekt dus geen beurs om informatie op te doen.

Beurzen en eflappen

Voor eflappen geldt hetzelfde. Op een beurs kunt u uiteraard een groot aantal verschillende eflappen aan de man brengen. Waarbij u uiteraard zo gericht mogelijk probeert te werken. De eflapeen moeten zo goed mogelijk passen bij de bezoekers.

Beursdeelname heeft meer voordelen

Maar naast de puur directe commerciële kans heeft beursdeelname meer voordelen. Denk bijvoorbeeld aan het leggen van contacten met bestaande en mogelijke nieuwe klanten. Deze contacten zijn ook waardevol om een stuk terugkoppeling te krijgen waar u normaal gesproken niet veel kans voor heeft. U hoort wat goed gaat en -veel belangrijker- wat er minder goed gaat en dus voor verbetering vatbaar is.

Wat is het rendement van een beurs

Beursdeelname is daarmee qua rendement moeilijk in omzet etc uit te drukken. De indirecte opbrengst uit contacten etc. tellen ook zwaar mee

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

beurs(10) beurzen(11) werkzaam(12) bijzonder(25) bezoek(25) man(29) deelname(30) immers(36) bijzondere(36) branche(39) passen(54) eenvoudig(66) handig(76) interesse(85) gericht(92) regelmatig(139) eflappen(149) promotie-(160) reclamesuggesties(162) uiteraard(194) bezoekers(310) producten(317) suggesties(378) suggesties:378;producten:317;bezoekers:310;uiteraard:194;reclamesuggesties:162;promotie-:160;eflappen:149;regelmatig:139;gericht:92;interesse:85;handig:76;eenvoudig:66;passen:54;branche:39;bijzondere:36;immers:36;deelname:30;man:29;bezoek:25;bijzonder:25;werkzaam:12;beurzen:11;beurs:10
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij