Blog



Deelnemen aan evenementen

Evenementen in allerlei vormen zijn vaak heel geschikt om aandacht te trekken. Hoe? Dat kan op allerlei manieren van sponsoring tot deelname of een vorm van productplacement

Aandacht trekken op jaarmarkten

In veel plaatsen worden zeker in de zomer allerlei evenementen georganiseerd. Het kan nooit kwaad om eens te kijken of u een dergelijk evenement op de één of andere manier kunt gebruiken.

Laat u en uw producten zien

Vooral bij zaken als jaarmarkten en dergelijk zijn er vaak volop mogelijkheden om uw producten te laten zien. Niet alleen door ze te verkopen, maar wacht dacht u van een demonstratie hoe het gemaakt wordt? Een kunstschilder die ter plaatse een schilderij staat te maken trekt aanzienlijk meer aandacht dan een kraam met dezelfde schilderijen. Maak gebruik van opvallende figuranten, bij voorkeur met evenzeer opvallende attributen als vervoermiddelen etc. Een figurant op een ouderwetse hoogwielerfiets trekt bijvoorbeeld gegarandeerd de aandacht.





Zorg voor reclamemateriaal

En voor eflappen geldt natuurlijk hetzelfde. U krijgt te maken met een flink groot publiek waar u uw materiaal aan af kunt zetten. Zorg voor een behoorlijke voorraad aan flyers en dergelijke.

Zorg voor betrokken publiek

Probeer het publiek bij uw presentatie te betrekken. Staat u er met kunst? Laat kinderen meetekenen. Dat geeft bekijks en vertederde ouders. Allebei prima om zaken te doen.

Blijf bij het thema van het evenement

Probeer altijd met uw presentatie een beetje in de buurt te komen bij het thema van het evenement. Is dat bijvoorbeeld een oud-Hollandse markt, probeer dan met kleding en attributen zo goed mogelijk aan te passen. Duik ergens wat originele klederdracht (of waarvan men al snel denkt dat het origineel is) op en gebruik het om op te vallen. Opvallen is van belang. Hoe u het ook keert of wendt.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

buurt(14) kleding(15) originele(15) thema(16) deelnemen(17) gegarandeerd(18) opvallende(19) opvallen(23) presentatie(24) flyers(24) sponsoring(26) deelname(30) kinderen(31) aanzienlijk(35) kwaad(36) volop(46) voorkeur(46) passen(54) markt(63) publiek(65) flink(81) geschikt(96) manieren(130) eflappen(149) aandacht(152) zeker:382;suggesties:378;producten:317;mogelijkheden:269;vooral:251;belang:231;verkopen:173;trekken:173;nooit:165;reclamesuggesties:162;promotie-:160;aandacht:152;eflappen:149;manieren:130;geschikt:96;flink:81;publiek:65;markt:63;passen:54;voorkeur:46;volop:46;kwaad:36;aanzienlijk:35;kinderen:31;deelname:30;sponsoring:26;flyers:24;presentatie:24;opvallen:23;opvallende:19;gegarandeerd:18;deelnemen:17;thema:16;originele:15;kleding:15;buurt:14
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij