Blog



exitpopups

Popups zijn altijd populair geweest bij internetmarketeers omdat ze zo lekker opvallen. Je moet tenslotte actie ondernemen om het irritante ding weer weg te krijgen. Soms is dat zelfs uitgesproken lastig. Maar het wordt gezien. Irritant of niet. En dat is de bedoeling.

De irritante maar effectieve popup

U bent de exitpopup ongetwijfeld al een tegengekomen. U besluit een website te verlaten en krijgt dan nog een klein schermpje te zien dat nog een poging doet om u terug te roepen.

Veel mensen denken dat dit soort technieken niet meer werken maar onderzoek heeft aangetoond dat het nog wel degelijk werkt. Mensen worden meestal zo direct mogelijk aangesproken. Dat zorgt voor aandacht en betrokkenheid. En daarom is het aantal mensen dat alsnog reageert behoorlijk groot.

De exitpopup is uitermate bruikbaar om een vriendelijk bedankje te doen voor de getoonde belangstelling voor onze website, een gratis e-book of ander cadeautje weg te geven etc. En uiteraard zullen we ook nog even kijken of men in ruil daarvoor een emailadres kunnen krijgen. Want ook dat is handig als we de bezoeker nog eens willen benaderen met een leuke aanbieding. Zorg er natuurlijk wel altijd voor dat u zich netjes aan de regels houdt met betrekking tot het werken met optin en dergelijke.

Uiteraard is de exitpopup uitermate geschikt om nog even een extra eflap te presenteren. Het gebruik is dan ook voor een efiliaalpromotor zeer aan te raden.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

cadeautje(10) uitermate(15) optin(16) presenteren(17) netjes(17) vriendelijk(19) e-book(29) belangstelling(31) degelijk(32) bruikbaar(36) ruil(38) benaderen(40) aanbieding(49) onderzoek(55) leuke(57) raden(64) handig(76) emailadres(76) geschikt(96) technieken(97) bezoeker(107) aandacht(152) promotie-(160) reclamesuggesties(162) eflap(165) suggesties:378;gratis:246;zeer:217;uiteraard:194;eflap:165;reclamesuggesties:162;promotie-:160;aandacht:152;bezoeker:107;technieken:97;geschikt:96;emailadres:76;handig:76;raden:64;leuke:57;onderzoek:55;aanbieding:49;benaderen:40;ruil:38;bruikbaar:36;degelijk:32;belangstelling:31;e-book:29;vriendelijk:19;netjes:17;presenteren:17;optin:16;uitermate:15;cadeautje:10
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij