Blog



Guerillamarketing chatbox van anderen

Je mening geven in een chatbox mag. Ook een negatieve mening. Of een overdreven positieve. En daarmee ligt de weg open voor irritante vormen van marketing, vergelijkbaar met trollen op een forum. Maar goed gebruik is ook zeker mogelijk en daar kiezen wij dus voor.

Gebruik de chatbox in positieve zin

Een verschijnsel wat we regelmatig tegenkomen is de chatbox. Een onlinegelegenheid om vrolijk door elkaar heen te praten! En deze chatboxen zijn er over letterlijk elk denkbaar onderwerp. Ze zijn er in besloten en open varianten. Nu mag het duidelijk zijn dat deze chatbox niet bedoeld is om vrolijk allerlei reclameverhalen te spuien. Het zal dus allemaal heel subtiel moeten gebeuren. U mag niet al te veel opvallen en al helemaal niet in negatieve zin.

Maar verder is het net als bij forums. Ga vragen beantwoorden. Ga mensen helpen. Dat is toch de manier om positief op te vallen. Het doorgeven van een url (naar een eflap bijvoorbeeld) zal dan ook geen probleem meer zijn. En zo kunt u ook van deze moeilijk manier wellicht een god gebruik maken. Het kost u behalve wat tijd verder helemaal niets dus dat kan het probleem niet zijn.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

guerillamarketing(13) denkbaar(15) doorgeven(16) verschijnsel(17) opvallen(23) negatieve(40) forums(43) varianten(44) moeilijk(46) open(48) positief(59) helpen(75) kost(85) probleem(132) regelmatig(139) promotie-(160) reclamesuggesties(162) eflap(165) suggesties(378) suggesties:378;eflap:165;reclamesuggesties:162;promotie-:160;regelmatig:139;probleem:132;kost:85;helpen:75;positief:59;open:48;moeilijk:46;varianten:44;forums:43;negatieve:40;opvallen:23;verschijnsel:17;doorgeven:16;denkbaar:15;guerillamarketing:13
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij