Blog



PPC Advertentieprogramma's Bing

Als mensen aan de gang willen met een Pay Per Click (PPC) programma dan denkt men meestal direct aan Google Adwords maar het veel minder bekende programma van Bing laat men links liggen, terwijl dat interessante en vaak voordeliger mogelijkheden biedt.

Wat is een Pay Per Click (PPC) programma?

Bij een PPC programma definieert u de bekende kleine advertenties die geplaatst worden tussen de zoekresultaten of op websites met een onderwerp dat dicht bij uw advertentie ligt. Bing biedt op dit moment alleen advertenties tussen zoekresultaten. Het betreft in dat geval tekstlinks.

Het voordeel van Bing is dat de kosten een stuk lager liggen dan bij de grotere rivaal Google adwords. Dat kan voor de adverteerder een aardig verschil opleveren maar daar moeten we wel bij aantekenen dat het bereik van een Googleadvertentie aanzienlijk groter is dan bij Bing. De zoekmachine van Google wordt ongeveer vijf keer zoveel gebruikt als die van Bing, ondanks het feit dat die ook de resultaten levert voor Yahoo! en Duckduckgo.

Doordat microsoft Bing steeds weer integreert in de producten en deze hardnekkig als de beste zoekmachine naar voren schuift is er een realistische kans aanwezig dat Bing in de loop van de tijd een groter marktaandeel zal gaan krijgen. Een garantie is dat natuurlijk niet want ook Google onderkent dit gevaar ongetwijfeld.

Ondanks deze wat negatieve benadering van Bing is deze op zich wel bruikbaar. Door de lagere prijzen is het heel geschikt voor testdoeleinden. Zo kunnen we goed zien of er op bepaalde trefwoorden nu wel of niet wordt geklikt zonder dat dit ons direct veel geld gaat kosten.

En wat nu verder na Pay Per Click (PPC)?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

microsoft(15) garantie(17) benadering(24) prijzen(24) gevaar(25) bereik(26) aardig(34) bing(35) yahoo(35) aanzienlijk(35) bruikbaar(36) opleveren(38) negatieve(40) click(43) pay(48) adwords(55) interessante(57) resultaten(80) bekende(89) feit(89) groter(95) geschikt(96) levert(102) zoekresultaten(110) ppc(120) geld:399;suggesties:378;producten:317;google:314;advertenties:312;websites:300;advertentie:275;mogelijkheden:269;kosten:231;kans:221;trefwoorden:202;zoekmachine:170;reclamesuggesties:162;beste:162;voordeel:161;promotie-:160;programma:137;biedt:125;ppc:120;zoekresultaten:110;levert:102;geschikt:96;groter:95;feit:89;bekende:89;resultaten:80;interessante:57;adwords:55;pay:48;click:43;negatieve:40;opleveren:38;bruikbaar:36;aanzienlijk:35;yahoo:35;bing:35;aardig:34;bereik:26;gevaar:25;prijzen:24;benadering:24;garantie:17;microsoft:15
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij