Blog



Targeted

We spreken van een advertentie of andere reclameuiting die Targeted als deze sterk gericht is op een beperkte doelgroep.

Het bepalen van de juiste doelgroep voor een product is één van de grootste uitdagingen op het gebied van marketing. Hier ligt heel wat studie aan ten grondslag. Een product dat niet op de juiste doelgroep is gericht heeft meestal weinig kans van slagen. Alleen een targeted of doelgerichte aanpak werkt.

Verdere stappen na targeted

Meer over online promotie
Meer internetterminologie
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing


Sleutelwoorden

slagen(14) grootste(43) sterk(46) gericht(92) juiste(98) aanpak(112) weinig(142) doelgroep(175) kans(221) internetterminologie(243) advertentie(275) marketing(611) marketing:611;advertentie:275;internetterminologie:243;kans:221;doelgroep:175;weinig:142;aanpak:112;juiste:98;gericht:92;sterk:46;grootste:43;slagen:14
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij