Blog



Twitter Persoonlijk account

Uit onderzoek is gebleken dat mensen meer waarde hechten aan een tweet van een persoon dan aan eentje van een bedrijf. Dus zet uw privé account in voor de promotie van eflappen voor efiliaal

Waarom een persoonlijk twitteraccount

Niet iedereen is overtuigd van het hebben van een persoonlijk Twitteraccount. En ergens is dat wel begrijpelijk. Het heeft alleen zin als we in het openbaar iets mee te delen hebben en voor de meeste mensen geldt nu eenmaal dat dit niet het geval is. Privé zaken worden meestal gedeeld via Facebook. Voor het verspreiden van kattenfilmpjes leent Twitter zich ook niet echt. En het is openbaar.

Een twitteraccount is openbaar

Voor persoonlijke doeleinden die we liever niet met de gehele wereld delen gebruiken we dan liever een hulpmiddel als chat, messenger of whatsapp waar niet iedereen mee zit te luisteren. Waar dat voor bedrijven misschien juist gunstig is, is het dat voor privépersonen absoluut niet.

Ook bij promotie is openbaarheid gunstig

Toch heeft een dergelijk account wel zin als we onze producten willen ondersteunen, bijvoorbeeld door ze te retweeten als we ze op een zakelijk account hebben opgenomen. Het kan dan zelfs lonen om meerdere accounts te hebben.

Twitter is handig voor verspreiding van eFlappen

Voor mensen die met eFiliaaL en eflappen werken is het nog duidelijker: Die kun je niet genoeg delen en verspreiden. Hoe meer twitteraccounts en hoe meer volgers hoe beter.

Het vinden van volgers

Een goede manier om aan volgers te komen is trouwens om zelf veel mensen te gaan volgen. De praktijk wijst uit dat dit vaak tot gevolg heeft dat men u ook gaat volgen. Als is het maar uit een soort nieuwsgierigheid wie u bent. Volg ook veel mensen uit de branche waar u werkzaam bent. Geleidelijk aan komen uw producten dan ook wel een keertje bij hen terecht.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

volgers(11) whatsapp(11) werkzaam(12) openbaar(12) chat(12) overtuigd(15) zakelijk(17) ondersteunen(22) persoonlijke(31) geleidelijk(34) persoonlijk(35) branche(39) liever(40) verspreiden(51) hulpmiddel(52) twitter(58) terecht(66) delen(81) genoeg(81) praktijk(85) eflappen(149) promotie-(160) reclamesuggesties(162) meeste(162) producten(317) suggesties:378;producten:317;meeste:162;reclamesuggesties:162;promotie-:160;eflappen:149;praktijk:85;genoeg:81;delen:81;terecht:66;twitter:58;hulpmiddel:52;verspreiden:51;liever:40;branche:39;persoonlijk:35;geleidelijk:34;persoonlijke:31;ondersteunen:22;zakelijk:17;overtuigd:15;chat:12;openbaar:12;werkzaam:12;whatsapp:11;volgers:11
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij