Verkoop het ene product met het andere
Het ene productt verkopen met op bij het andere is een vorm van zogenaamde cross-selling. Vooral bedrijven met veel producten kunnen hier plezier van hebben.
Wat is cross-selling
Heeft u een aantal producten in de aanbieding? Dan is Cross-selling waarschijnlijk een marketinginstrument dat u goed kunt inzetten.
Cross-selling wil zoveel zeggen dat u bij een bepaald artikel reclame maakt voor een ander artikel. Dit kan natuurlijk op verschillende manieren. Een paar voorbeelden:
neem een verwijzing op naar het andere product in uw verkoopteksten.
Neem een tekstlink op naar het andere product op uw weblog of website.
Neem een banner op naar het ander product.
Vermeld het andere product in een handleiding of een gebruiksaanwijzing.
Gaat het over niet-digitaal product? Doe dan een folder van het andere product in de verpakking.
Ook kunt u na de verkoop een korting op het andere product aanbieden.
Of u verkoopt ze gelijktijdig met korting, dat kan ook altijd.
Optimale werking
Cross-selling werkt het beste als de producten van belang zijn voor dezelfde groep klanten.
Mocht u zelf niet over een geschikt product beschikken dat kunt u wellicht als verkooppartner voor een ander optreden. En dan komt deze krachtige manier om producten te verkopen ook onder uw bereik./p
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing
Meer suggesties
U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties
Sleutelwoorden
handleiding(10) verwijzing(18) krachtige(18) folder(20) inzetten(23) bereik(26) beschikken(27) aanbieden(37) korting(39) verkoopt(46) aanbieding(49) banner(65) voorbeelden(67) doe(83) verkoop(91) geschikt(96) manieren(130) groep(139) promotie-(160) reclamesuggesties(162) beste(162) verkopen(173) belang(231) artikel(310) reclame(316) klanten:446;suggesties:378;weblog:328;producten:317;reclame:316;artikel:310;belang:231;verkopen:173;beste:162;reclamesuggesties:162;promotie-:160;groep:139;manieren:130;geschikt:96;verkoop:91;doe:83;voorbeelden:67;banner:65;aanbieding:49;verkoopt:46;korting:39;aanbieden:37;beschikken:27;bereik:26;inzetten:23;folder:20;krachtige:18;verwijzing:18;handleiding:10