Blog



Waardebonnen inzetten als opvolgproduct

Als u iets verkocht hebt is het van belang dat de koper teugkomt. En daarom kennen veel bedrijven een vorm van een loyaliteitsprogramma. Wat ook met efiliaal overigens prima te realiseren is.

Opvolgproducten

Elke internetmarketing goeroe zal er op wijzen dat het noodzakelijk is om gebruik te maken van opvolgproducten na een geslaagde verkoop. Maar niet iedereen beschikt over een even groot aantal aan producten.

Natuurlijk kunnen producten van andere affiliates hier mogelijkheden bieden. Maar het is ook heel goed mogelijk om gebruik te maken van waardebonnen. Laten we eens kijken naar een voorbeeld.

Stel, u hebt een e-book en dat verkoopt lekker. U bent dan ook van plan om over enige tijd een nieuw e-book uit te brengen. Dan kunt u daar nu al op anticiperen door een waardebon voor dat boek uit te delen bij een verkoop van uw huidige boek.

Het geeft alvast een leuke reclame en vóóraankondiging. Een handige marketeer zorgt er ook voor de de prijs van elk product hoger komt te liggen. Of men zorgt voor een steeds hogere marge op de te verkopen producten.

Maar in elk geval zorgt het werken met een waardebon als opvolgproduct voor de nodige mogelijkheden. Door aan te geven dat de waardebon bijvoorbeeld tot een maand na het lanceren van het boek geldig is, zorgt u ook nog eens voor een zekere verkoopdruk. En dat is dan nog een extra verkoopbevorderend aspect.

Eflap als waardebon

Hier praten we over waardebonnen in combinatie met een ebook. Dat een eflap hier ook grote mogelijkheden biedt, mag duidelijk zijn. Hoe we het precies uitwerken is afhankelijk wie het boek geschreven heeft en diens rol binnen efiliaal. Verkoopt een schrijver zijn eigen boeken? Dan is hij een vorm van een winkelier. En promoten anderen zijn werk. Gebruikt een promotor eigen ebooks als ondersteuning van het promoten van eflappen? Dan krijgen we weer een andere situatie. Je kunt dan bijvoorbeeld op de inwisseling van de eflap een kleine beloning zetten. Kortom, voor creatieve promotors is het aantal mogelijkheden om geslaagde verkopen ook weer geslaagd op te volgen, zeer groot.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

waardebon(11) ebooks(11) waardebonnen(12) creatieve(15) ebook(19) inzetten(23) marketeer(23) zekere(24) lekker(25) ondersteuning(26) e-book(29) handige(31) affiliates(32) situatie(36) schrijver(40) plan(44) verkoopt(46) boeken(46) beloning(49) promotors(55) leuke(57) nieuw(64) voorbeeld(69) delen(81) prijs(81) suggesties:378;producten:317;reclame:316;mogelijkheden:269;zeer:217;verkopen:173;eflap:165;reclamesuggesties:162;promotie-:160;eflappen:149;internetmarketing:141;biedt:125;bieden:123;boek:106;winkelier:98;verkoop:91;noodzakelijk:86;promoten:85;prijs:81;delen:81;voorbeeld:69;nieuw:64;leuke:57;promotors:55;beloning:49;boeken:46;verkoopt:46;plan:44;schrijver:40;situatie:36;affiliates:32;handige:31;e-book:29;ondersteuning:26;lekker:25;zekere:24;marketeer:23;inzetten:23;ebook:19;creatieve:15;waardebonnen:12;ebooks:11;waardebon:11
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij