Blog



Was-en-strijkservice

iedereen heeft wasgoed

Iedereen wordt er mee geconfronteerd, met de vuile was die weer schoon en gestreken de kast in moet. Zou het niet handig zijn als deze was in een grote tas of mand door de Was-en-strijkservice werd opgehaald en netjes gevouwen en/of gestreken weer thuis werd bezorgd?

Wasserij is zeldzaam geworden

Vroeger was een dergelijke Was-en-strijkservice in elk dorp te vinden, nu zijn ze zeldzaam geworden. Wat er nog is richt zich meestal op professionele partijen zoals hotels en verzorgingstehuizen. Dat zijn partijen die uw mogelijkheden ver te boven gaan. Ook zijn ze niet in kleine bedrijven geïnteresseerd om mee samen te werken. Er ligt hier dus een duidelijk gat in de markt. Doelgroepen voor onze Was-en-strijkservice zijn werkende vrouwen met een druk leven en ouderen die niet zo mobiel meer zijn.





Kwaliteit is van belang

U dient uiteraard te investeren in een kwalitatief goede wasmachine (of zelfs meerdere als de zaken goed lopen, waar u dan uiteraard wel de nodige ruimte voor dient te hebben) en één of meer goede wasdroger(s). Ook dient u vervoer te hebben om de was bij uw klanten op te halen en weer te retourneren.

Vlekverwijdering

Zorg dat u goed op de hoogte bent van allerlei technieken om vlekken en dergelijke te verwijderen. Het geeft u net een beetje voorsprong op uw concurrentie als u de vlekkenproblemen van de mensen op weet te lossen.

Marketing voor een Was-en-strijkservice

U vindt uw klanten via advertenties in huis aan huis bladen, via flyers die u ingooit en als het eenmaal een beetje gaat lopen doet de mond-tot-mond reclame natuurlijk ook een hoop. De doelgroep van de ouderen bereikt u ook met folders in buurthuizen, instanties voor maatschappelijk werk en dergelijke

Extra's voor een Was-en-strijkservice

Als u de spullen van de mensen toch al in huis hebt dan kunt u er ook klein verstelwerk aan doen tegen meerprijs. Ook dat geeft uw Was- en strijkservice een meerwaarde ten opzichte van de concurrentie.


Sleutelwoorden

voorsprong(10) ouderen(10) vrouwen(12) dorp(15) netjes(17) investeren(18) kwalitatief(18) spullen(18) flyers(24) doelgroepen(26) professionele(29) druk(29) vroeger(31) bladen(33) mond-tot-mond(33) thuis(34) hoop(35) concurrentie(54) markt(63) partijen(65) handig(76) technieken(97) kwaliteit(126) doelgroep(175) bedrijven(186) marketing:611;klanten:446;reclame:316;advertenties:312;mogelijkheden:269;belang:231;uiteraard:194;bedrijven:186;doelgroep:175;kwaliteit:126;technieken:97;handig:76;partijen:65;markt:63;concurrentie:54;hoop:35;thuis:34;mond-tot-mond:33;bladen:33;vroeger:31;druk:29;professionele:29;doelgroepen:26;flyers:24;spullen:18;kwalitatief:18;investeren:18;netjes:17;dorp:15;vrouwen:12;ouderen:10;voorsprong:10
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij