Blog



Waardebonnen uitdelen

Als er iets Nederlands is, dan zijn het wel waardebonnen en spaarzegeltjes. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een spaarsysteem voor. Efiliaal lijkt daar volgens sommigen op maar als je beter kijkt dan blijkt dat toch zeker niet zo te zijn

Het verouderde neefje van de eflap

Waardebonnen zijn het verouderde neefje van de eflap. Meestal bedoeld om loyale klanten te verkrijgen én vast te houden. Iets wat natuurlijk ook met de eflap uitstekend te realiseren is.

Bij eFiliaaL heeft iedereen belang

Het grote voordeel van de eflap ten opzichte van de ouderwetse waardebon is het feit dat er mensen -de promotors- belang bij hebben om de eflap uit te delen en ingewisseld te krijgen. Bij een waardebon is dat niet het geval, zeker als het ook nog eens een bon is die we eerst moeten zien te ontdekken als onderdeel van een periodiek of zo, maar die we ook nog uit moeten knippen.

Bij waardebonnen moet u registreren zodat men u spam kan sturen

Tegenwoordig is het dan ook nog eens populair om er je emailadres op in te moeten vullen of een online formulier nodig is om de waardebon te registreren. Doel daarvan is natuurlijk om uw gegevens te pakken te krijgen voor verdere reclamedoeleinden. En daar zien we een heel groot verschil met eflap: daar worden uw gegevens niet opgeslagen. Sterker nog, het kan niet eens.

De eflap is superieur

De eflap is zeker voor de consument superieur aan alle vormen van ouderwetse waardebonnen.

En wat nu verder?

Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing

Meer suggesties

U vindt hier nog veel meer promotie- en reclamesuggesties


Sleutelwoorden

waardebon(11) waardebonnen(12) oudere(13) uitdelen(20) pakken(23) sterker(30) realiseren(36) eerst(62) verkrijgen(73) emailadres(76) tegenwoordig(79) delen(81) gegevens(87) feit(89) consument(108) doel(120) promotie-(160) voordeel(161) reclamesuggesties(162) eflap(165) belang(231) suggesties(378) zeker(382) klanten(446) klanten:446;zeker:382;suggesties:378;belang:231;eflap:165;reclamesuggesties:162;voordeel:161;promotie-:160;doel:120;consument:108;feit:89;gegevens:87;delen:81;tegenwoordig:79;emailadres:76;verkrijgen:73;eerst:62;realiseren:36;sterker:30;pakken:23;uitdelen:20;oudere:13;waardebonnen:12;waardebon:11
Info voor de pers
Veel gestelde vragen
Links en resources
Wie zijn wij